tisdag 15 juni 2010

Kropp & Knopp med Mr Andersson

Hej!
Jag har en väldigt sne penis. Av att bedöma av ögat är den mer än 45-50 grader sne nedåt. Vilket har lett till en del problem, såsom samlag var lite krångligt och även obehagligt ibland.
Jag vill veta vem man tar kontakt med för att kunna "fixa" detta, eller om man kanske kan beställa/köpa någon medicin som fixar det.
Skulle du kunna förklara lite olika tillvägagångssätt som finns?

JOEL säger:
jag förstår ditt problem du kan ju alltid ligga som ett flägkors när det är dax litte knulll lr så kan du hänga tyngder i kuk fan anars så fins det inte mycket att göra lyckatill!

heej. jag mådde dåligt för ett tag sen och då började jag med att skära mig. i början va de med bara nålar. men nu har jag börjat med knivar och rakblad. men de är de att jag mår INTE dåligt nu. jag vill bara inte sluta. jag tycker de är en skön känsla när jag skär mig. men min mamma har sett allt och hon får damp hela tiden och hotar med både de ena och de andra. jag vet inte vad jag ska göra?. j

JOEL säger:
fan är du dum lr börja med heroin istäet mycket skönare sen ser inte morsarn ären häller

Hej. Jag har en kristen vän. Det händer ibland att några killar i klassen frågar om man har "runkat". Min vän brukar inte svara på den här frågan. Han är helt normal annars. Men ibland slår tanken mig om han verkligen huvudtaget HAR onanerat någon gång? Vad tror du är sannolikt då han är aktiv inom pingstkyrkan.? Är det möjligt att han onanerar?Vill veta då jag vill kunna förstå och stötta honom

JOEL säger:
fan din vän är den störta runkaren i hella klassen om jag ska talla va egen erfarenhet han skäms hett enkelt!

hejsan! jättemånga skriver damn på lunarstorm till min kompis och ingen av oss vet vad det betyder. vad betyder det??

JOEL säger:
är inte så bra på data språk skulle inte tro att det kan något med med sex att för då skulle jag nog vetat

Hej Joel! jag tycker att min sperma smackar alldeles för salt och vill ha en sötare smak...hur andrar man på detta?

JOEL säger:
ja va fan tror du ätta mer godis såklart
det vet väll allla

Tja. Jag har ett problem som jag inte vet hur många som har.
Men jag tänder på att ha trosor på mig.
Är det något fel på mig? eller?
Vad kan man göra för att bli av med det?
Tacksam för svar.

JOEL säger:
jaaaå fel o fel vet jag inte men något fel är det ju men vad är litte svårt att vetta vad! men så länge det inte får skavsår så är det ju lungt

Hej! har bara en liten fråga.. undrar om man kan få hemoröjder genom anal sex. asså om d blir någon spricka kring analöppningen?

JOEL säger:
srickor kan det ju så klart bli men några hemoröjder har jag svårt att tro!

Hej jag undrar om det är sant att man får nya könshår för varje gång man har sex. Hur suger man av en tjej?

JOEL säger:
aa det är klart att du kan få några nya i din säng om nåot faller av ! vet inte men det är vell bara att suga så mycket du bara kan!

y0! Jag är en pojke på 17 år som har en lite annorlunda fetish. Jag blir grymmt upphetsad av skjut-vapen..Automat-karbiner, handeldvapen och liknanade. Min högsta fantasi är att ha sex med en tjej som håller i en AK47a och att hon under akten skjuter sig själv i benet/ annan mindre vital kroppsdel. Jag äger själv ett antal vapen, och jag blir kåt bara av att smörja in dom i vapenfett. Är jag normal?

JOEL säger:
det är klart man blir kåt när det har med brudar o guns att gör men om du vill att hon ska skuta sig sjuta sig skälv så tror jag nog det något littet fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar